Skyltar på Junibacken

Jag var med min familj på upplevelse- och barnkulturhuset Junibacken i Stockholm häromdagen.
Jag kunde då naturligtvis inte låta bli att notera att vi under de gångna åren har levererat många skyltar av olika slag och för olika ändamål till dem. Jag bad min fotograf Johan Karlsson att prata med ansvarig på Junibacken för att vi skulle kunna få godkänt för att publicera bilder på både fönsterdekor i etsningsvinyl på den fina uteserveringen, emaljskyltar med olika namn monterade inne på museet, informationstexter för pris & öppettider vid entrén samt ett flertalet special- konturutfrästa informations- & hänvisningsskyltar som både hängde, satt på stolpar och väggar både inne och utomhus,

Här är ett urval av våra skyltar till Junibacken;
Junibacken

Vi har fått godkänt av Maria Reuterskiöld 2/6-09 att publicera bilderna.

Skrivet av Robert Renz
2009-06-18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0