Sony Music

Vi har för tillfället en beställning från Sony Music, som avser lite olika skyltar, t.ex en väggskylt av akrylglas, graverade rostfria skyltar med epoxydekaler på m.m. 
Beställaren av detta har gett oss fint beröm som vi blev väldigt glada över, se nedan.


Jag hittade clarex med hjälp av Google och eftersom att jag tidigare jobbat med Clarex så visste jag att dom är duktiga på det dom gör.

Jag har tidigare använt Clarex vid framtagning av skyltar och stripening av bilar.

Det känns skönt att beställa av ett företag man tidigare vet har gjort ett bra jobb.

Att dom sedan låg i paritet med övriga skyltmakare rent pris mässigt var bara en bonus. /Christofer



/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0