Uppdatering, Stockholms parkering

Vi har den 23 mars slutfört monteringen av texter och logotyper till Stockholmsparkering på Parkeringsgaraget Kungsbro. Vid samma tillfälle levererade vi 38 st. individuellt utformade målningsschabloner i olika storlekar. Dessa tog vi fram i en specialvinyl som kunden har provat på plats för att utvärdera om de fungerar med befintlig väggfärg. Dessa skall monteras och målas på olika platser med hjälp av Wilh. Lindéns Målerifirma AB för att visa hänvisningar om färdväg, våningsplan mm

Här är lite bilder från detta projekt..




Vi har även fått fin respons från arkitekten som hittade oss, som vi blev väldigt glada över;

Jag hittade Clarex på nätet då jag sökte en schablontillverkare. Mina krav är höga, hemsidan med referensprojekt gjorde ett bra intryck och jag bestämde mig för att prova. Schablonerna skulle användas i ett parkeringshus där piktogram och texter är väldigt detaljerade och knepiga att få till på ett snyggt sätt. Efter att ett annat företag misslyckats ser det ut som om Clarex klarat av uppdraget, både jag och måleriet är nöjda. Vi kommer fortsätta jobba med er i både exteriöra och interiöra skyltsammanhang.   


________________________________________


Mikaela Lagerwall, Arkitekt SAR/MSA


w e s t e r + e l s n e r

Sergels Torg 12, 111 57 Stockholm


 


Trevlig torsdag / Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0